Formare in Business coaching si lifecoaching, sedinte si cursuri de certificare ca si coach. Training NLP si sedinta de optimizare si dezvoltare personala.

Articole Coaching Essence

Manualul Atitudinii

01 November 2013 By In Articole Coaching


Hai sa va zic o poveste adevarata.
Daca sunteti mai confortabili imaginati-va ca sunteti pe un fotoliu, intr-o sala de cinematograf si vedeti acest film.

Douzecisiceva de ani, tanar manager ce conduce o echipa de 7 vanzatori locali si vreo 20 raspanditi in reteaua nationala.
Aveam obiective clare, notiunile de manager ale unui ogar afgan in plin avant si o dorinta de a reusi ce nu tinea seama de resurse, probleme sau oameni.

 Dia(mono)logul zilei:

  • ACUM, am nevoie. Acum si repede

Oamenii cu care lucram pareau haituiti, stresati si nu avea nimeni timp sa-I intrebe parerea lor despre ce si cum se face.
Parametri calatoriei: ma miscam mult si repede; vorbeam, explicam si comentam enorm; victime pe drum: nu a numarat nimeni; de extenuare.
Si apoi ajung pe la vreo treizeci de ani, manager ce conduce o echipa de 12 vanzatori locali si vreo 40 in Romania si Republica Moldova.
Aveam obiective clare, un MBA aproape terminat, eram mai clar in ce si cum fac, siguranta razbatea prin costum precum lumina prin geamul unei case. VaraJ.
Deja analizam riscuri, aveam rabdare (fara sa exageram) sa primesc analize si informatii suplimentare si eram foarte interesat in Managementul Schimbarii si al Performantei.

La sugestia mea 2 organizatii de peste 200 oameni lucrau la re-design-ul proceselor de business.

Dia(mono)logul zilei:

  • Avem targetul asta. Voi cum credeti ca il putem atinge?
  • Pai haideti sa facem asta si sa dregem aia…
  • Nuuu, nu, nu, nu asa nu merge. Va spune eu. Notati? 

Oamenii cu care lucram pareau incantati/speriati precum sosul sweet/sauer. Plecau motivati pe directie, apoi presiunea mare ii paraliza, apoi iar se eliberau si capatau viteza si tot asa. Parca as fi condus o masina cu rotile patrate J
Parametri calatoriei: viteza mare in continuare; vorbeam, explicam incantat tot ceea ce invatasem si aplicasem; victime pe drum: cateva; de stres.
Iaca ce ma avantam spre patruzeci si ma interesam activ de concepte, teorii de dezvoltare personala, modele de business noi…cat mai noi. Manager ce conduceam o echipa de 17 vanzatori locali si peste 50 in Romania si Republica Moldova.

Aveam obiective clare si… simteam ca ceva imi lipseste. Intuisem ca totul e dat de atitudine, de modul in care interactionam cu colegii din toate directiile, la 360 grade.
Incepusem sa inteleg ca modul in care GM-ul relationeaza cu Comitetul Director este acelasi mod in care fiecare director de department, divizie va interactiona cu oamenii din zona lui de decizie si tot asa…mai departe…pana la interfata cu piata, in interactiunea vanzatorilor cu potentialii clientii.
Si invers: cand sesizezi cum relationeaza un om de front office cu clientul unei firme…ghici!!!...vezi exact cum se duc discutiile in intreaga firma, pana la cel mai inalt nivel.
Totul sta in ATITUDINE care iti da o anumita perspectiva asupra oamenilor cu care lucrezi si a situatiilor in care te manifesti. Deci e vorba de dinamica relatiilor/interactiunilor si de atitudinea din care abordezi lumea si situatiile in care esti pozitionat.
 
Ziceti voi, nu-i ca in filme?
Iar eu sunt din categoria celor care cred ca viata bate filmul…


Vrei sa afli secretul unei schimbari de durata in calitatea muncii departamentului, organizatiei pe care o conduci?
Considera asta, atunci: ATITUDINEA ta ca manager, in interactiunea directa cu oamenii, colegii tai este masura rezultatelor lor si a echipei ca si intreg.


Te inteleg ca nu crezi, dar pentru a deslusi cum functioneaza aceasta afirmatie si multe altele de genul

  • Imbunatatirea abilitatilor decizionale
  • Maturitate emotionala
  • Gandire startegica
  • Comunicare si gestionare de conflicte
  • Tacerea si ascultarea

Inseamna ca e momentul sa tii seama de un intelept ce spunea ca:
,,…primul pas in gasirea intelepciunii este tacerea, al doilea ascultarea, al treilea invatarea, al patrulea repetitia si al cincilea instruirea altora…”
…si mai inseamna ca e momentul sa te inscrii la acest curs ca sa obtii Manualul Atitudinii.

Abilitati de Coaching pentru Manageri

Va pup de nu va vedeti,

Cristi(an) Nicolae

Read 2052 times Last modified on Monday, 20 October 2014 13:29
Cristian Nicolae

In urma anilor de pregatire in Programare Neuro Lingvistica si Coaching, programele livrate sunt co-create si personalizate fidel pentru oamenii din firma, fie ca sunt  in zona echipelor operationale, fie a celor strategice sau a persoanelor cheie din zona executive.

Experienta:Stabilirea de strategii vanzare & marketing, de programe complexe de instruire si implementarea lor, concluzionate cu rezultate masurabile remarcabile; implicarea activa in redesignul proceselor, program ce a creat o flexibilitate binevenita in organizatie si a asigurat pozitia de benchmark in retelele respective;

Coaching, individual sau de grup, majoritatea timpului alocat fiind in zona de business; traininguri, workshop-uri si consultanta in comunicare, cold calling, tehnici de vanzare, persuasiune, negociere, tehnici de inchidere contracte si managementul timpului; grupuri de tineri, 17-18 ani, coaching vocational.

Oras: Bucuresti

 

Pentru a programa o sedinta cu Cristian Nicoale alegeti una din variantele de contact de mai jos:

office@coaching-essence.ro - 0734.701.702 

Abonare Newsletter

Asigura-te ca nu pierzi articole de dezvoltare personala interesante abonandu-te la newsletter-ul Coaching Essence

Informatii de contact

Echipa noastra va raspunde cu placere la solicitari, pentru contact folositi informatiile de mai jos:

Coaching Essence Office

  • Mobil: +40 734 701 702

Info Retele Sociale

Linkedin si Facebook & Co. Follow us & get in touch.

NLP Coaching pentru Dezvoltare Personala

You are here: Home Resurse Articole coachi Articole Coaching Manualul Atitudinii