Formare in Business coaching si lifecoaching, sedinte si cursuri de certificare ca si coach. Training NLP si sedinta de optimizare si dezvoltare personala.

Anamneza, sau informatiile relevante obtinute de medic in timpul dialogului cu pacientul sau cu insotitorul/apartinatorul sunt de o importanta mare in stabilirea ulterioara a diagnosticului. Pentru a putea ajunge insa la aceste informatii, medicii trebuie de multe ori sa isi exerseze capacitatile de comunicare, sa depaseasca diverse bariere lingvistice sau culturale si sa aleaga ce este util pentru ei. Una dintre abilitatile de baza ale comunicarii medic – pacient este formularea de intrebari deschise / inchise si utilizarea lor in mod corespunzator.

 

Comunicarea in relatia medic-pacient

Abilitate fundamentala in practica medicala

 

Prin comunicarea  dintre medic si pacient se intelege  procesul verbal respectiv non verbal prin care medicul obtine si impartaseste informatii cu pacientul avand ca scop facilitarea unui diagnostic corect si consiliere adecvata.

Studiile  efectuate* in ultimele trei decenii arata ca abilitatea medicului de a explica, a asculta si empatiza poate avea un efect profund asupra rezultatelor , precum si a  satisfactiei pacientului . In plus, comunicarea intre membrii echipei de asistenta medicala influenteaza calitatea relatiilor de munca, satisfactia la locuri de munca si are un impact profund asupra sigurantei pacientilor.

 

"Always do your best. What you plant now, you will harvest later." - Og Mandino

De foarte multe ori adoptam un stil de management, in functie de factori care nu au legatura cu ceea ce suntem si ceea ce ne reprezinta. Stim ca majoritatea managerilor il folosesc - si unii din ei cu succes - si in consecinta ne hotaram ca el va deveni si stilul nostru.

In cel mai bun caz, in calatoria noastra spre definire si esenta, de cele mai multe ori experimentam diverse stiluri, pentru ca in final sa-l alegem pe cel mai eficient, cel prin intermediul caruia noi suntem noi si cei din echipa noastra dau cel mai bun randament.

Unul dintre cele mai eficiente stiluri de management este coaching-ul. Coaching-ul este stilul care da rezultate si ne permite sa ne dezvoltam, in timp ce echipa noastra performeaza si creste.