Formare in Business coaching si lifecoaching, sedinte si cursuri de certificare ca si coach. Training NLP si sedinta de optimizare si dezvoltare personala.

Coaching pentru performanta

03 December 2013 By In Articole Coaching


“What’s worse than training your workers and losing them? Not training them and keeping them.” Zig Ziglar

Intr-o organizatie axata pe dezvoltare strategica, performanta angajatilor este un element- cheie, pentru care se aloca buget si timp, iar viziunea asupra angajatilor difera semnificativ in aceste firme, fata de cele bazate pe management intuitiv.
Daca ar fi sa comparam cele 2 tipuri de organizatii, din aceasta perspectiva, am sesiza diferenta fundamentala de viziune si atitudine:

 Investitia in training si coaching pare a fi influentata de nivelul educatiei de specialitate a celor care conduc o firma:

„Firms that invest $1,500 per employee in training compared with those that spend $125 experience an average of 24 percent higher gross profit margins and 218 percent higher revenue per employee (source: Laurie J. Bassi et al., "Profiting From Learning: Do Firms' Investments in Education and Training Pay Off?" American Society for Training and Development, 2000)”.

  Organizatie cu management intuitiv

  Organizatie cu management strategic

Oamenii sunt priviti, adesea, ca simpli angajati;

Oamenii sunt priviti ca resurse esentiale pentru performanta si profitabilitate;

Oamenii sunt responsabili pentru propria performanta;

  Firma investeste in dezvoltarea angajatilor;

Invatarea continua nu este considerata un element important;

Invatarea continua este apreciata ca fiind foarte importanta;

Evaluarea anuala a performantelor nu se face sau se realizeaza superficial, formal;

Evaluarea anuala a performantei se face pe baza unor fise detaliate, adaptate si cu scopul de a se identifica nevoile de dezvoltare - prin specializari, training, coaching, mentoring;

Nu exista buget de training sau coaching.

Bugetul de training si coaching exista; cu cat firma este mai mare, cu atat procentul alocat invatarii este mai mare!


Mai mult, conform mai multor articole publicate in ultimii ani, in majoritatea companiilor in care se face atat training, cat si coaching, coachingul creste semnificativ gradul de transpunere a informatiei oferite in training in practica, cu pana la 87% (Rackham).


Cele mai frecvente asteptari ale managerilor in ceea ce priveste coachingul sunt:
1. Sa ma provoace
2. Sa-mi dea o perspectiva diferita
3. Sa ma faca sa devin tot mai constient (de anumite aspecte, nuante etc)
4. Sa-mi spuna ce-mi scapa”  (Homan, Miller, 2008)


Asadar, coachingul pare a semnaliza o economie matura, cu manageri avand studii de specialitate sau experienta manageriala, dispusi sa invete si sa se dezvolte si promovand aceeasi atitudine in randul angajatilor lor.


Mai este specific culturilor in care eficienta si performanta sunt centrale, pentru ca acompaniaza un comportament economic bazat pe planificare, inovatie si adaptare.
De aceea, incet, incet, coachingul de business isi va gasi locul si in firmele romanesti, pe masura ce ele isi vor dori sa devina tot mai competitive.

Read 2042 times Last modified on Monday, 20 October 2014 13:24
Carmen Todor

Carmen Todor–medic psihiatru, MasterTrainer si MasterCoach NLP, autor.

Experienta :Business & Life Coaching, in care foloseste modele de coaching performant, care permit dezvoltarea individului, echipelor, liderilor si organizatiilor, sigur si cu rezultate masurabile. Incurajeaza un coaching stiintific, eclectic si multiaxial, precum si cercetarea in domeniu. Se ocupa de departamentul  de training & coaching al Facultatii de Stiinte Economice, Cluj, din cadrul Universitatii Crestine “Dimitrie Cantemir”, Bucuresti.

Carmen face parte din prima generatie de trainer si coachi NLP din Romania.Viziunea ei despre coaching este aceea a unui extraordinar instrument menit sa ne sustina in demersul nostru de a deveni tot mai performanti, cu o minte creativa si orientata spre Resurse, Energie si Solutii.

Functii curente: Presedinte Asociatia Romana pentru ProgramareaNeuro-Lingvistica (ARONLP), Presedinte Societatea Romana de Coaching (SRC)

Carti:-“Arta fericirii in secolul 21”, ed. Paralela 45-“Leadership total – ghidul liderului de succes”

 

Oras: Cluj-Napoca  

 

Pentru a programa o sedinta cu Carmen Todor alegeti una din variantele de contact de mai jos:

office@coaching-essence.ro - 0734.701.702 

Informatii de contact

Echipa noastra va raspunde cu placere la solicitari, pentru contact folositi informatiile de mai jos:

Coaching Essence Office

  • Mobil: +40 734 701 702

Info Retele Sociale

Linkedin si Facebook & Co. Follow us & get in touch.

NLP Coaching pentru Dezvoltare Personala